sobota, 17. november 2012

Rica Hotel v Stockholmu

Tole "popotovanje" je bolj službene narave in mogoče ne sodi ravno med moje "Krasniqi reporte". Ampak, ker sem pač v tujini, naj bo med temi potopisi. 

Cel teden smo bili "zaprti" v vojašnici švedske vojske v kraju Kunsangen, za konec tedan pa so Švedi šli domov, nekaj tujcev (dva Norvežana in moja malenkost) pa je bila na stroške švedske policije nastanjena v hotelu Rica Hotel Kungsgatan (če prevedem malce po "kmečko" Rica Hotel Kraljeva ulica).


Simpatičen hotel v središču mesta. Vse je dobesedno pri roki oz. v bližini. Malo kritike bo mogoče imel le na jedilnico. Zjutraj je namreč takšna gneča, ko se vsi spravijo k zajtrku, da je bolje iti še malo v sobo poležati (ah, kot v dobrih starih časih kadetnice) in se vrniti čez kakšno uro ali dve, da dobiš mizo. Hrane je tako ali tako dovolj tako, da so jutranjo gnečo, pri meni skompenzirali skozi "široko ponudbo" hrane. :-D


V sobi me je pričakala mehka postelja (hm, ne vem kaj imajo tukaj proti malce bolj trdim jogijem?) in "veseli" televizor, ki me je pozdravil po imenu. :-)


Ajde, saj dandanes to ni ne vem kakšna umetnost, je pa simpatična pozornost. :-)

Ampak, najboljše je prišlo v stranišču. Najprej sem mislil, da gre za navadno straniščno školjko, ki je po vzoru ameriških, do polovice napolnjena z vodo. Ne, tale je bolj "space age" vrste. Tista voda je skoraj vsa voda, ki se uporabi, saj tehnika bazira na letalski. Kako to deluje? Poglejte! ;-)


Madonca, če tole ni zastrašljivo?! Prav paziti moraš, da se pravočasno vstaneš s školjke, preden te kaj posesa oz. prisesa na školjko! Pa še eno zanimivo reč, nameščeno v stranišču sem opazil.


Zakaj je v kopalnici / stranišču na umivalnik namontiran odpirač za pijače?? A si mogoče kdo, med sedenjem na školjki, želi popiti pivo ali kaj drugega?

Drugače pa je soba kar simpatična. Le razgled bi lahko bil malo boljši, ne pa v pisarne, v sosednji stavbi oziroma obratno (iz pisarn v mojo sobo).


Ampak, kaj bi se pritoževal. Vse je krasno in super, glede na razmere v katerih "moram" živeti na Švedskem.  ;-)

3 komentarji:

  1. Podoben hotel kot pri meni, vendar pa je bil naš bolj domače narave, pa še gužve ni blo pri zajtrku. Glede na tvoje zadnje objave, pa boš kmalu lahko postal ekspert za WC školjke ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Itak! Za nekaj pa se lahko specializiram po 22 letih dela v nasi "firmi"! ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo. Mislim, da je tole službeno potovanje odlično nadomestilo za tvoja "klasična" oziroma "tradicionalna" potovanja odkar si tata in v.d. mož!

    Morda bi lahko prikazal še kako ulico več - tale reportaža me (kljub lepim fotkam) spominja na poročilo o krim-tehničnem ogledu - saj veš, grobi pogled na situacijo in potem fotke, ki so vse bliže kraju zločina! ;-)

    Uživaj!

    OdgovoriIzbriši