torek, 12. oktober 2010

"Balkan Tour 2010" ali "Kako sem obletel zahodni Balkan v treh dneh"

Pred dnevi sem z grozo ugotovil, da je moj zadnji vpis na tem blogu star že leto dni. Eno leto brez  kakšnega potovanja v tujino?! Joj, kako grozno zame!! No, je prišla Zoja in moj 'raizefiber' je bil kar malce pozabljen. ;-)

Vseeno pa me je to jesen šef "nagnal" na dopust, ker Zakona o delovnih razmerjih (ZDR) se pač ne sme kršiti in moram imeti najmanj 12 dni letnega dopusta, katerega do oktobra še nisem imel.

In kaj zdaj? Kam čem iti? Tole z dopustom mi je tako nenadoma prišlo, da še do sobotnega jutra, ko sva bila z Ladotom dogovorjena, da odideva, nisem natančno vedel kam iti na pot. :-/ Malo me je mikalo oditi na sever do Baltika, malo proti vzhodu (Romunija, Moldavija, Ukrajina,...), v igri je bila ideja za skok do Španije (pa kolega, ki je zadolžen za varnost ni bil za, brez njega pa popotovanje v Španijo ne bi bilo zanimivo!),...

Na koncu je prišla kratka krožna pot zahodnem Balkanu. Brez nekega strašnega načrtovanja, iskanja hotelov in podobnih priprav. Kar bo pa bo. Še največ dela je bilo opravljenega večer pred odhodom, ko sem sedel pred računalnikom in na brzino preko Google Maps na hitro napravil oris poti. Evo ga spodaj!


Pa smo šli na pot! Midva z Ladotom z novim Berlingom po Balkanu, Anita z Zojo pa na počitnice v Wajdushno! 

Startala sva okoli 06.15 ure v Kisovcu, samo kakšen baksuz sem jaz, sva takoj, ko sva prišla v Zidani most naletel na kolono vozil, ki je cincala za polpriklopnikom za prevoz peska. In tako je že sama pot do Obrežja trajala dobro uro. Super začetek!!! Okoli 08.00 ure sva končno prestopila mejo (hvala SPS za zamrznitev stavke in članom PSS, da pač ne poslušajo vsega, kar v medijih "bluzi" B.Prah).


Še plačilo 5,00 cestnine in "gaaaaasssss" po 'Bratstva i jedinstva' mimo Zagreba proti Beogradu!!! Jupi!!

No, čez nekaj 100 km prvo kruto spoznanje. Novi Berlingo še ni tako navajen mojih poti kot je bila Xsara, Krasniqi pa še ni podlegel modernim časom, v katerih prevladujejo razno razni pametni telefoni in GPS naprave, saj se še vedno ravnam po načelu JLA: "Kartu čitaj, seljaka pitaj!" Načelo je super in krasno, a kaj, ko sem ob menjavi avtomobila pozabil Berlingota "napolniti z mojo "skromno" zalogo avtomobilskih kart. Te so ostale lepo na toplem na polici v dnevni sobi, jaz pa s tem prebliskom v glavi, nekje sredi meglene Slavonije. :-(

Še dobro, da sem vzel vsaj potni list in denarnico s 'plastiko'. V Beogradu sem kupil papirnat GPS (avtokarto) Črne gore, nekje v Makedoniji pa še karto Albanije! Super! Za ostalo pa smo se znašli na poti. Itak je to vse naša dobra stara Juga! ;-)

(foto Potrč)
Poziranje na priljubljeni črpalki, nekje pred Šidom (SRB)!

V nadaljevanju (naslednjih dneh) pa več novičk s potovanja! :-D

p.s.: pišem doma, ker mi je na poti "crknil" moj mini 'tajvanc'. :-/

Ni komentarjev:

Objavite komentar