nedelja, 24. junij 2018

Istanbulske tržnice...stare, seveda!

No, kot vsi turisti sveta, se tudi mi nismo mogli izogniti Velikega bazarja. Nekoč največje tržnice v Istanbulu (in širše), danes pa... Eh, danes pa kljub svoji lepoti in zanimivosti služi bolj za zadovoljenje turističnih apetitov po bližnjevzhodni eksotiki. Takšno je vsaj moje, skromno mnenje. Ampak, konec koncev, kdo sem jaz?! ;-)


Bazar ima več vhodov. Tale je iz smeri Beyazita.

Po mnenju nekaterih, je bil Veliki bazar prvi 'šoping center' na svetu.  Tudi dan danes je poln kupcev iz vsega sveta in lokalnih trgovcev, tako kot je bil spred dobrimi petsto leti, ko so ga Otomani pričeli graditi. Malo po malo so ga dograjevali do današnje velikosti.





Kakorkoli vzameš, otroci tudi če nimajo zanimanja za zgodovino, ga pa imajo za razno pisano bižuterijo. Še posebej za dekleta. In te je na Velikem bazarju v izobilju.


Seveda pa tudi tukaj ni šlo brez običajnega turističnega fotkanja.



Če se spustiš po Velikem bazarju navzdol, proti Zlatemu rogu prideš do meni bolj ljubega Bazarja začimb ali Egipčanskega bazarja. Kadarkoli sem bil tam, sem ga moral obiskati. Vedno znova kaj najdem zase ali za kuhinjo prijateljev.

No, tokrat je tudi naša Lara našla kaj zase. Trgovec, ki je bil zaposlen z drugimi strankami, še opazil ni, kako mu je naša 'šjorca' izmaknila nekaj pisanega lokuma. Tudi midva z Anito nisva, dokler nama sama ni vsa navdušena povedala, da je oranžen boljši kot zelen. :-D


Lara, tik pred "degustacijo" lokuma!


Tržnica je raj za ljubitelje oreščkov,... 



...baklave,...

...in začimb!

Ni komentarjev:

Objavite komentar