sreda, 27. maj 2015

Kadetnica, stranišče in piščanec

Tokratna nastanitev je nanesla, da bivam v eni od čeških policijskih šol. Kadetnic, po domače. Tukaj imajo še vedno enak sistem, kot smo ga imeli mi, saj imajo srednjo policijsko šolo. Zraven pa je v istih objektih še Višja policijska šola.

(vir: http://www.policie-cr.cz/429-stredni-policejni-skola-ministerstva-vnitra-v-holesove.html)

Življenje v policijsko šoli je.... Hja, kakšno pa je bilo v mojih časih, skoraj 30 let nazaj? Enako. No, s to razliko, da imajo Čehi več internatov (eden je celo zunaj območja šole, v samem mestecu Holešov), kadeti so mešani (dekleta in fantje),... Ja, skoraj tako, kot pri nas. S to razliko, da mi nismo imeli šole deklet, kadetinj. ;-)



Zgodovina šole seže v leta pred drugo svetovno vojno (mislim, da nekje okoli 1938), ko je takratna Češka zgradila šolo za svoje oficirje in policiste, potem so jo med drugo svetovno vojno uporabljalli Nemci za šolanje svoje pomožne policije, po vojni pa je bila nekaj časa šola za vojaške padalske enote, potem pa za pripadnike češkoslovaške milice, zadnjih 20 let pa je šola češke policije. 

Predavatelji smo nastanjeni v mansardnih sobah, nad poveljstvom šole. Glede na vremenske razmere (dež, oblačno, relativno hladno,...) je to super, saj so sobe opremljene le z t.i. "rusko klimo" (beri: "odpri okno in vključi ventilator!").  So relativno majhne a vseno udobne. Postelje pa so, kot bi jih vzel iz kakšne stare češke prikolice (namesto jogija je neka "wanna-be-dormeo" pena oblečena v žamet). Kakšen dolgin, z dolžino (višino) več kot 190 cm) bi že imel probleme s spanjem.



Me pa tale mansardna okna sobe malce "živcirajo". Prvotno sem mislil, da mi bodo največ težav delali kakšni komarji in podoben mrčes. Ne, takoj ko sem prišel, so to verjetno ugotovili golobi in si prišli ogledovati kakšna je možnost, da mi kaj zasvinjajo ali požrejo!


Prekleta perjad!!! Zdaj moram obvezno zapirati okna, da se slučajno ne vrnem v sobo polno perja ali še česa bolj "konkretnega".

Soba ima tudi svojo kopalnico s straniščem. Normalno!


Tale plastični "space box" je tuš. Ampak je delan za manj nerodne ljudi, kot sem sam, saj sem ga zjutraj skoraj že prevrnil, medtem ko sem se obračal s tušem in iskal milo. Eh, pustimo to! :-/

Drugače pa, jaz ne bi bil jaz, če ne bi ugotovil kakšne posebnosti v tej kopalnici oz. stranišču. ;-)
Ali vam na naslednji sliki pade v oči kakšna posebnost?


"Posebnost" je tista škatla iza školjke. Čemu služi in kako deluje? Poglej na priložen posnetek. :-D


Glede na "knauf stene" in ropot tega mlinčka, ponoči vedno vem, kdaj je šel sosed na stranišče. ;-)

Aja, in ker sem že pri stranišču... Seveda je potrebno omeniti tudi hrano. Hrana je glede na razmere (kadetnica) super! Danes smo tako imeli "kurec" kung-pao s krompirjem! :-D



Tale kulinarika in še posebej češčina, je prav zanimiva reč. Kljub prvotnim pomislekom, kakšna perzverzna kuhinja je tole, se je izkazalo, da je "kurec" v češčini piščanec.  Ha, ha, ha!


Jutri bomo imeli "vepra" s čebulo, kuhanim krompirjem, kečapom in gorčico (kako pa gre to skupaj?!).

Pa dober tek! ;-)



3 komentarji:

  1. Drekomlat super stvar, ce jes cesnje s koscicami, jih tudi zmelje? Ce nimas driske, zadeva uredi tudi to ha ha ha, kupi obavezno en komad, to nucamo!!! ha ha ha lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ti bi to namontiral v službi ali kje drugje (Prešernova, ipd.)? :-D

      Izbriši