petek, 24. junij 2022

Uvertura v popotovanje do Berlina

Zakaj pa letos za konec šole ne bi šli v Berlin? Itak so 'koronske' omejitve že malce sproščene, pa tudi cene letalskih kart so relativno dostopne. S povdarkom na "relativno"! A gremo po vrsti.

Najprej sem uspel preko spleta relativno (lej, spet ta beseda!) ugodno kupiti letalske karte iz Benetk, preko Frankfurta v Berlin. Vse je bilo tako enostavno in 'tekoče', da mi je bilo kar malo čurno. Ampak, ajde! Niso to bile prve in verjetno tudi ne zadnje letalske karte, ki so bile kupljene mimo potovalne agencije, v lastnem aranžmaju. 

Let za Berlin smo imeli v soboto dopoldan, v petek pa je okoli 14.00 ure na email uletel prvi šok... Mislim, email od Lufthanse (ja, z njo smo leteli!)! 

Prvo je ob 11.46 uri prišel potrditveni e-mail: 

Your flight LH325 Venice - Frankfurt/Main is now ready for Check-in

"Jeee! Lufthansa je potrdila let in jutri letimo!!", je bilo veselje doma. 😀 

E, zaj..! Ob 14.19 uri je sledilo tole "obvestilo":




In, ko sem prebral to "obvestilo" je sledila moja prva reakcija:


Jeb..ti! Sedaj bomo prišli do Berlina, ampak iz Berlina do Frankfurta pa ne. OK, saj če bi imeli enosmerno letalsko karto bi še nekako šlo. Do Berlina z letalom, nazaj pa z vlakom. Simpl! Tudi, če bi odpovedali povratni let med Frankfurtom in Benetkami bi šlo. Pač na vlak in domov. Tako pa denarja ni nazaj, razen. če si sami uredimo nadomestni povratni let. Ja, super!
  
Ko me je minil prvotni "šok"zaradi odpovedi leta iz Berlina do Frankfurta, je sledil nov udarec stresa! Ova 'pametna' Lufthansa ti da možnost, da si nadomestni let urediš preko "robota" (tista povezava v sporočilu) ali po telefonu z njihovim uslužbencem. Ajde, poskusimo z robotom. Kliknem na povezavo in se mi pojavi asistentka Elisa. Lovely! Začnem klikati med ponujenimi možnostmi in ko že nekako uspem priklikati povratni let iz Berlina preko Dunaja do Benetk, mi povezava sporoči, da zaradi preobremenjenosti sistema, mojega zahtevka ne morejo sprejeti. "Prosimo, poskusite ponovno kasneje!" WTF?! 👀 In tako tri-, štirikrat!

V redu, poskusimo s telefonskim klicem. Mimogrede, a veste, da Lufthansa v SLO nima več predstavništva. Ker je bila v obvestilu navedena telefonska številka iz Nemčije, sem pač klical v Nemčijo. 'Pitaj boga, kam?!' No, ni važno kam sem klical, ker vse kar sem dobil je bila avtomatska tajnica, ki te je prvo sprehajala med številkami po telefonski tipkovnici ("če želite to pritisnite 1, če želite ono, pritisnite 2, če želite...") in temu je sledilo skoraj 15 min brezupnega čakanja ob poslušanju glasbe. S telefonske tajnice seveda! 



Tole smo poskusili dvakrat in ker ni bilo uspeha, smo poskusili s predstavništvom Lufthanse v Italiji. Isti šmorn, ali pašta, le da je namesto uvodnih besed v nemščini, vse skupaj potekalo v italijanščini (Si, si...what ever!). Tukaj sem prej obupal in nisem čakal 15 min, da se morda kdo oglasi. Nato sem poskusil preko svoje znanke na eni od slovenskih potovalnih agencij, vendar ker sem (pametno) karte kupil v lastnem aranžmaju in ne preko agencije, sama ni mogla storiti ničesar.

Tako sta v mojem paničnem iskanju rešitve minili že skoraj dve uri, ko sem ob ponovnem 'štrckanju' po Lufthansini strani opazil telefonsko številko s slovensko področno kodo (+386), kateri je bila pripisana opomba, da bo pogovor potekal v angleškem jeziku. Dajmo poskusiti, četudi se bom preko slovenske telefonske številke pogovarjal v angleščini. In čudež!!! Oglasila se mi je prijazna gospa iz Lufthansinega predstavništva v Zagrebu!!! Še bolj neverjetno pa je bilo nato to, da nama je v slabih 10 min uspelo najti in rezervirati povratni let iz Berlina do Benetk preko Züricha s Swissom!

Đizs! Tak uvod v tridnevno popotovanje. Kakšna bo šele sama pot?! 



Ni komentarjev:

Objavite komentar